Процес планування вивчення обраної теми не є моїм улюбленим місцем у "Навчанні для майбутнього". Це марудний і затяжний процес, а тим більше обирати, які
саме державні освітні стандарти відповідають цій темі Хочеться творчості і польоту думки. А вимушений тримати себе у рамках. Але ж треба!
Презентація основних ідей навчальної теми кардинально відрізняється від учительської презентації з 3-ї версії. З одного боку швидше і краще для учителя. Але ж учню все одно треба "розжувати".
Сподобалися прийоми, які дозволяють ефективно
використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та
оцінювання процесу навчання учнів
5-й модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- непогано було б кожному учневі створити аккаунт на Гуглі.
- Надати до нього доступ батькам...
... - і тоді не страшні ні карантини, ні проблеми з опаленням, тощо ))))))


Наталка, вітаю! У Вас все так добре виходить!! Впевнена, Ви будуте одним із найкращих тренерів даної програми.
ВідповістиВидалитиНаталка, вітаю! У Вас все так добре виходить!! Впевнена, Ви будуте одним із найкращих тренерів даної програми.
ВідповістиВидалити