вівторок, 9 червня 2015 р.

Модуль 4. Модуль 5.

Процес планування вивчення обраної теми не є моїм улюбленим місцем у "Навчанні для майбутнього". Це марудний і затяжний процес, а тим більше обирати, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі Хочеться творчості і польоту думки. А вимушений тримати себе у рамках. Але ж треба!



Презентація основних ідей навчальної теми кардинально відрізняється від учительської презентації з 3-ї версії. З одного боку швидше і краще для учителя. Але ж учню все одно треба "розжувати".


Сподобалися прийоми, які дозволяють ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів

5-й модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
- непогано було б кожному учневі створити аккаунт на Гуглі.
- Надати до нього доступ батькам...
... - і тоді не страшні ні карантини, ні проблеми з опаленням, тощо ))))))

2 коментарі:

  1. Наталка, вітаю! У Вас все так добре виходить!! Впевнена, Ви будуте одним із найкращих тренерів даної програми.

    ВідповістиВидалити
  2. Наталка, вітаю! У Вас все так добре виходить!! Впевнена, Ви будуте одним із найкращих тренерів даної програми.

    ВідповістиВидалити